1. Home
  2. 7. Плащания, преводи и възстановявания
  3. Връщане на продукт и възстановяване на средства

Връщане на продукт и възстановяване на средства

Като част от услугата “Купи чрез Vendora” има и възможност за възстановяване, ако полученият от Вас артикул се различава от описанието на обявата.

Сделка чрез изпращане

  • Купувачът има 2 дни да провери стоката. Ако тя се различава от описанието в обявата, той може да поиска връщането ѝ на продавача.
  • Продавачът може да приеме или отхвърли заявката за връщане. Ако продавачът не приеме връщането, сделката автоматично ще бъде спряна и с теб ще се свърже посредник на Vendora.
  • Ако продавачът приеме връщането, след като получи артикула, той има 3 дни да провери състоянието му и да го одобри или отхвърли, преди купувачът да получи парите си обратно.
  • Ако продавачът одобри артикула, плащането ще бъде възстановено на купувача. Ако продавачът не я одобри, транзакцията автоматично ще бъде спряна и с теб ще се свърже представител на Vendora.

Прочети тук в кои случаи купувачът може да поиска връщане.

Сделка чрез Лична среща

  • По време на срещата купувачът разполага с 30 минути , за да инспектира артикула, за да го одобри или отхвърли.
  • Ако купувачът одобри артикула, продавачът доставя артикула. Преди купувачът да одобри покупката, той трябва да се увери, че артикулът е както е описано в обявата. След като бъде одобрен, няма възможност за връщане.
  • Ако купувачът открие проблем с артикула, той може да кликне върху “Отказ”, за да получи възстановяване на сумата.
  • Ще отнеме 3-5 работни дни , за да се появи сумата в сметката на купувача, в зависимост от банката.

Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.

Related Articles