Като част от услугата “Купи чрез Vendora” има и възможност за възстановяване, ако полученият от Вас артикул се различава от описанието на обявата.
Сделка чрез изпращане
- Купувачът има 2 дни да провери стоката. Ако тя се различава от описанието в обявата, той може да поиска връщането ѝ на продавача.
- Продавачът може да приеме или отхвърли заявката за връщане. Ако продавачът не приеме връщането, сделката автоматично ще бъде спряна и с теб ще се свърже посредник на Vendora.
- Ако продавачът приеме връщането, след като получи артикула, той има 3 дни да провери състоянието му и да го одобри или отхвърли, преди купувачът да получи парите си обратно.
- Ако продавачът одобри артикула, плащането ще бъде възстановено на купувача. Ако продавачът не я одобри, транзакцията автоматично ще бъде спряна и с теб ще се свърже представител на Vendora.
Прочети тук в кои случаи купувачът може да поиска връщане.
Сделка чрез Лична среща
- По време на срещата купувачът разполага с 30 минути , за да инспектира артикула, за да го одобри или отхвърли.
- Ако купувачът одобри артикула, продавачът доставя артикула. Преди купувачът да одобри покупката, той трябва да се увери, че артикулът е както е описано в обявата. След като бъде одобрен, няма възможност за връщане.
- Ако купувачът открие проблем с артикула, той може да кликне върху “Отказ”, за да получи възстановяване на сумата.
- Ще отнеме 3-5 работни дни , за да се появи сумата в сметката на купувача, в зависимост от банката.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.