Процедура за възстановяване на средства:
- Уведоми другата страна (продавача или купувача) чрез чата на Vendora, за връщането на продукта. Ако другата страна поема разходите за връщане, изпрати им тази страница, за да се запознаят с процедурата.
- Използвайте услугата BOX NOW за доставка, ако артикулът първоначално е бил получен чрез BOX NOW.
- Закупи етикет за изпращане от страницата BOX NOW, като попълниш необходимата информация.
- Уведоми получателя за автомата за получаване.
- Въведи кода за проследяване в нашата платформа, като избереш BOX NOW от списъка.
Пояснение: Ако артикулът не е бил получен чрез BOX NOW, за връщането му трябва да се използва същият метод на доставка.
Кой поема транспортните разходи:
- Ако връщането се дължи на вина на продавача (стоката се различава значително от описанието в обявата), продавачът трябва да издаде ваучер за връщане.
- Ако връщането не се дължи на вина на продавача, транспортните разходи се поемат от купувача.
- Ако артикулът е бил повреден при транспортирането, продавачът има право на обезщетение от куриерската фирма, при условие че е бил подходящо опакован. Ако продавачът желае да вземе обратно повредената стока, разходите за връщането ѝ се поемат от него.
Забележка: Ако лицето, отговорно за връщането (продавач или купувач), не съдейства, сделката ще бъде спряна и един от нашите представители ще посредничи за разрешаването ѝ, така че няма нужда да се притесняваш, ако не можете да разрешите проблема помежду си.
Важно за връщането:
- Опаковай артикула здраво, за да не се повреди по време на транспортирането.
- Запази снимки и/или видео на продукта и опаковката преди изпращането.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.