Ако получиш артикул чрез BOX NOW и искаш да го върнеш, процесът е следният:
Процедура за връщане
- Инициирай връщане чрез платформата – избери една от наличните причини („Значително различно от описанието или Повреда при транспортиране“ / „Вече не е необходимо“).
- Изчакай одобрение от продавача – той може да приеме или да откаже заявката.
- Генериране на ваучер за връщане:
- Ако разходите се поемат от продавача → продавачът издава ваучер за връщане и ти го получаваш автоматично в платформата.
- Ако разходите се поемат от теб → заплащаш и издаваш ваучер за връщане чрез автоматичния процес в системата.
- Опаковай сигурно артикула и направи снимки/видео на продукта и опаковката преди изпращането. Върху пратката задължително напиши номера за изпращане и „Vendora“.
- Остави пратката в BOX NOW автомат като въведеш кода за проследяване от Vendora.
- Изчакай продавачът да получи и потвърди връщането – след като той потвърди, че всичко е наред с получения артикул, възстановяването на сумата ще бъде освободено към теб.
Кой поема транспортните разходи
- Значително различно от описанието / Повреда при транспортиране → Разходите за връщане се поемат от продавача.
- Вече не е необходимо → Разходите за връщане се поемат от теб.
- Повреда при транспортиране → Ако продавачът иска продукта обратно, той покрива разходите за връщането.
Важни бележки
- Запази всички опаковъчни материали, докато случаят не бъде решен.
- Действай бързо – BOX NOW има срокове за претенции при щети.
Ако не можеш да се разбереш с продавача, случаят се прехвърля към екипа на Vendora за посредничество.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.