Беше ли измамен(а)?

Изключително неприятно е някой от нашите потребители да стане жертва на измама. Както обясняваме подробно в раздела за услугата “Купи чрез Vendora“, тази услуга е създадена именно с цел да се избегнат действия от подобно естество. За Vendora създаването на голяма и сигурна общност от потребители е приоритет. Можеш да погледнеш тук, за да не се случи това отново в бъдеще?

Ако си станал(а) жертва на невярна информация – с цел измама – от някого, предлагаме ти да съобщиш за това на нашия адрес за електронни престъпления и да ни изпратиш копие от съобщението. Ние съхраняваме подробна информация, като например имейл адреси и IP адреси, за да можем по този начин да съдействаме на полицейските органи при свързани случаи.

След като ни изпратите на адрес support@vendora.bg съответната информация за потребителя и комуникацията с него (данни за контакт, дали става въпрос за купувач или продавач, за каква обява е комуникирано, каква е сумата, за която е направен опит или е открадната, как се е осъществила транзакцията, както и копие от транзакцията, ако има такова), ние незабавно ще информираме оперативната поддръжка на нашата платформа, за да блокира акаунта, който е бил свързан с потребителя.

Related Articles