1. Home
  2. 10. Бизнес профили
  3. Финанси и счетоводство

Финанси и счетоводство

Касова бележка при всяка продажба
Бизнес продавачите са длъжни да издават касова бележка за всяка продажба, извършена в нашата платформа. Във времевата линия на поръчката на всяка транзакция предоставяме подробни инструкции относно сумата и разбивката на касовата бележка, която трябва да издадеш.

Месечна фактура
На първия ден от всеки месец ще получаваш подробна фактура, която можеш да препратиш на счетоводителя си. Фактурата ще включва:

  • Разходи за доставка
  • Таксите за услугата “Подсилване”
  • Такси за теглене
  • Кредитни бележки

Месечен отчет
Месечното извлечение е документ, който включва обобщение на всички продажби, които продавачът е извършил, както и подробна разбивка на свързаните с тях разходи. Това осигурява яснота за продавачите и улеснява точното финансово отчитане.

Бележка относно срока за възстановяване на ДДС
Като бизнес продавач си длъжен да спазваш 14-дневна политика за връщане, която започва от момента, в който купувачът получи артикула. Поради тази причина транзакции, които са изпратени или дори получени от купувача в рамките на месеца, ще се виждат в Месечния отчет, но ще бъдат включени във фактурата от Vendora едва след изтичането на 14-дневния прозорец за връщане.

Related Articles