1. Home
  2. 5. Доставка на пратка
  3. Процес на изпращане на пратки

Процес на изпращане на пратки

Едно от предимствата на услугата ” Купи чрез Vendora” е осигуряването на изпращането на пратката. Изпращането на пратки чрез услугата “Купи чрез Vendora” се извършва в следните случаи:

  • След като плати на купувача, продавачът ще трябва да изпрати артикула на адреса на купувача.
  • Ако купувачът отхвърли пратката в рамките на 2 дни, той трябва да изпрати пратката на адреса за връщане, след като искането за възстановяване е одобрено от продавача.

Изпрати пратка

След плащането на купувача или в случай на връщане на пратката, процедурата е същата и подателят автоматично се информира какво да прави. Стъпките за изпращане на пратка чрез услугата “Купи чрез Vendora”:

  1. Трябва да изпратиш пакета на адреса на получателя. Ще трябва да предплатиш разходите за доставка, които ще ти бъдат възстановени след приключване на сделката.
  2. Изпрати номера за проследяване на пратката си.

ВНИМАНИЕ: Изпрати номера за проследяване на пратката си, в противен случай сделката ще бъде анулирана. Имаш 5 дни, за да изпратиш пратката на адреса на получателя и да изпратиш номера за проследяване на пратката си. Ще те уведомим по имейл, когато има развитие.

  • Не изпращай пратката с наложен платеж.
  • Увери се, че си записал(а) проследяващия номер и запази разписката за доставка, в случай че е необходимо.
  • Препоръчваме ти да направиш снимка на артикула, преди да го изпратиш. Може да бъдеш помолен(а) за някои записи, в случай че сделката е оспорена.
  • Използвай кутия, а не плик, за да опаковаш продукта. Изпрати артикула като пакет, а не като писмо.

Намери повече информация за това как да опаковаш пратката си тук.

Проследяване на пратки

С номера за проследяване можеш да проследиш напредъка на твоята пратка, в зависимост от куриерската фирма.

Related Articles