Едно от предимствата на услугата ” Купи чрез Vendora” е осигуряването на изпращането на пратката. Изпращането на пратки чрез услугата “Купи чрез Vendora” се извършва в следните случаи:
- След като плати на купувача, продавачът ще трябва да изпрати артикула на адреса на купувача.
- Ако купувачът отхвърли пратката в рамките на 2 дни, той трябва да изпрати пратката на адреса за връщане, след като искането за възстановяване е одобрено от продавача.
Изпрати пратка
След плащането на купувача или в случай на връщане на пратката, процедурата е същата и подателят автоматично се информира какво да прави. Стъпките за изпращане на пратка чрез услугата “Купи чрез Vendora”:
- Трябва да изпратиш пакета на адреса на получателя. Ще трябва да предплатиш разходите за доставка, които ще ти бъдат възстановени след приключване на сделката.
- Изпрати номера за проследяване на пратката си.
ВНИМАНИЕ: Изпрати номера за проследяване на пратката си, в противен случай сделката ще бъде анулирана. Имаш 5 дни, за да изпратиш пратката на адреса на получателя и да изпратиш номера за проследяване на пратката си. Ще те уведомим по имейл, когато има развитие.
- Не изпращай пратката с наложен платеж.
- Увери се, че си записал(а) проследяващия номер и запази разписката за доставка, в случай че е необходимо.
- Препоръчваме ти да направиш снимка на артикула, преди да го изпратиш. Може да бъдеш помолен(а) за някои записи, в случай че сделката е оспорена.
- Използвай кутия, а не плик, за да опаковаш продукта. Изпрати артикула като пакет, а не като писмо.
Намери повече информация за това как да опаковаш пратката си тук.
Проследяване на пратки
С номера за проследяване можеш да проследиш напредъка на твоята пратка, в зависимост от куриерската фирма.