Като част от услугата “Купи чрез Vendora” има и възможност за възстановяване, ако полученият от Вас артикул се различава от описанието на обявата.
Сделка чрез изпращане
- Купувачът има 2 дни да провери стоката. Ако тя се различава от описанието в обявата, той може да поиска връщането ѝ на продавача.
- Продавачът може да приеме или отхвърли заявката за връщане. Ако продавачът не приеме връщането, сделката автоматично ще бъде спряна и с теб ще се свърже посредник на Vendora.
- Ако продавачът приеме връщането, след като получи артикула, той има 3 дни да провери състоянието му и да го одобри или отхвърли, преди купувачът да получи парите си обратно.
- Ако продавачът одобри артикула, плащането ще бъде възстановено на купувача. Ако продавачът не я одобри, транзакцията автоматично ще бъде спряна и с теб ще се свърже представител на Vendora.
Прочети тук в кои случаи купувачът може да поиска връщане.
Сделка чрез Лична среща
- По време на срещата купувачът разполага с 30 минути , за да инспектира артикула, за да го одобри или отхвърли.
- Ако купувачът одобри артикула, продавачът доставя артикула. Преди купувачът да одобри покупката, той трябва да се увери, че артикулът е както е описано в обявата. След като бъде одобрен, няма възможност за връщане.
- Ако купувачът открие проблем с артикула, той може да кликне върху “Отказ”, за да получи възстановяване на сумата.
- Ще отнеме 3-5 работни дни , за да се появи сумата в сметката на купувача, в зависимост от банката.
Парите ми все още не са възстановени
Възстановяването е оторизирано автоматично.
Сумата ще се появи в картата ти или в портфейла ти във Vendora, в зависимост от начина на плащане, в рамките на 3-5 работни дни, в зависимост от банката, с която работиш.
- В случай на връщане на сумата във Vendora Портфейла ти, тя ще бъде на разположение за покупки по всяко време.
- В случай на изтегляне на сумата се прилагат такси за изтегляне.
- От раздел „Транзакции“ на профила си можеш да изтеглиш автоматично издадената разписка за възстановяване на сумата.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.