Като част от услугата “Покупка чрез Vendora“, купувачите имат възможността да поискат възстановяване на сума, ако получената стока се различава от обявата.
Транзакция чрез изпращане
- Период за инспекция: Купувачът има 2 дни след доставката да инспектира стоката. Ако тя се различава от описанието, може да подаде искане за връщане към продавача.
- Причини за връщане: Купувачът може да избере от следните причини:
- Значително различно от описанието или Повреда при транспортиране
- Вече не е необходимо
Ако заявката за връщане е свързана с това, че продуктът Значително различно от описанието или Повреда при транспортира, продавачът трябва да приеме заявката за възстановяване. Ако продавачът не приеме, ще започне спор и посредник на Vendora ще помогне за разрешаването на случая. Ако заявката е Вече не е необходимо и продавачът отхвърли заявката, плащането автоматично се освобождава на продавача, тъй като той не е задължен да я приеме.
Решение на продавача относно заявката за връщане:
- Одобрение:
- Възстановяване на сума и връщане:
- Значително различно от описанието или Повреда при транспортиране: Продавачът поема разходите за връщане.
- Вече не е необходимо: Купувачът поема разходите за връщане.
- Само възстановяване на сума (Купувачът запазва продукта): Извършва се пълно възстановяване на сума незабавно.
- Възстановяване на сума и връщане:
- Отказ или бездействие:
- Значително различно от описанието или Повреда при транспортиране: Транзакцията преминава в спор, и посредник на Vendora ще помогне за разрешаване на случая.
- Вече не е необходим: Плащането се освобождава към продавача.
Отмяна на транзакцията от купувача: Плащането се освобождава към продавача.
Плащане за връщане на продукта:
- Ако не е извършено плащане за връщане:
- Значително различно от описанието или Повреда при транспортиране: Случаят преминава в спор.
- Вече не е необходимо: Плащането се освобождава към продавача.
- Ако плащане за връщане е извършено: Купувачът може да отмени заявката в този момент, и плащането ще се освободи към продавача. Ако купувачът реши да продължи с връщането, ще създаде ваучер за връщане.
Доставка и изпращане:
- Ако купувачът не изпрати навреме: Заявката преминава в спор, и посредник на Vendora ще помогне за разрешаване на въпроса.
- Ако купувачът изпрати продукта: Започва изпращането.
- Неуспешна доставка: Случаят преминава в спор.
- Ако продуктът бъде доставен:
- Продавачът има 2 възможности:
- Приемане на връщането: Извършва се пълно възстановяване на сума.
- Отказ от връщане: Случаят преминава в спор.
- Ако продавачът не предприеме действия за 2 дни: Транзакцията се затваря като успешна, и се извършва пълно възстановяване на сума.
- Продавачът има 2 възможности:
Транзакция чрез Лична среща
По време на срещата купувачът има 30 минути да инспектира продукта и да го одобри или отхвърли.
- Ако купувачът одобри продукта: Транзакцията е завършена и връщането не е възможно.
- Ако купувачът открие проблем с продукта: Може да натисне “Отказ” за да поиска възстановяване на сума. Процесът на възстановяване ще следва стандартните процедури на Vendora.
Не съм получил възстановената си сума все още
Възстановяването се обработва автоматично. Сумата ще се появи в първоначалния ти метод на плащане (при някои банки това може да отнеме 3-5 работни дни) или във Vendora Портфейла ти (незабавно). Можеш да изтеглиш доказателството за възстановяване от секцията „Транзакции“ на твоят акаунт.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.