Възстановяване

Като част от услугата ” Купи чрез доставчика” има и възможност за възстановяване, ако полученият от Вас артикул се различава от описанието на рекламата.

Транзакция чрез колетни пратки

  • Купувачът има 2 дни , за да провери доставената пратка, за да одобри покупката или да поиска връщане. Ако полученият артикул се различава от описанието в обявата, те могат да поискат възстановяване на сумата.
  • Купувачът ще трябва да изпрати пакета обратно на адреса на продавача, като докосне “Пакет за връщане” в обобщението на транзакцията, за да започне доставката.
  • Продавачът може да приеме или отхвърли искането за връщане.
  • Ако продавачът не предприеме действия и искането за връщане изтече, купувачът ще може да върне пратката, за да възстанови сумата.
  • Когато продавачът получи пратката, той има 3 дни, за да провери състоянието на артикула и да одобри или отхвърли върнатия продукт.
  • След одобрението на продавача, плащането се връща на купувача. Ще отнеме 3-5 работни дни , за да се появи сумата в сметката на купувача, в зависимост от банката.
  • Ако продавачът не одобри връщането на пратката, сделката ще бъде спорна и посредникът на Продавача ще бъде уведомен за проблема. Ще информираме, когато медиаторът вземе решение за разрешаване на спора.

Прочетете тук в кои случаи купувачът може да поиска връщане.

Транзакция по среща

  • По време на срещата купувачът разполага с 30 минути , за да инспектира артикула, за да го одобри или отхвърли.
  • Ако купувачът одобри артикула, продавачът доставя артикула. Преди купувачът да одобри покупката, той трябва да се увери, че артикулът е както е описано в обявата. След като бъде одобрен, няма възможност за връщане.
  • Ако купувачът открие проблем с артикула, той може да кликне върху “Отказ”, за да получи възстановяване на сумата.
  • Ще отнеме 3-5 работни дни , за да се появи сумата в сметката на купувача, в зависимост от банката.

Related Articles