1. Home
  2. 4. Купи чрез Vendora
  3. Политика за връщане

Политика за връщане

Нашите политики и правила на платформата имат за цел да създадат безопасна общност със справедливи правила както за продавачите, така и за купувачите.

Едно от предимствата на услугата “Купи чрез Vendora” е възможността за връщане на пратки и възстановяване на плащането в случай на проблем с артикула.

Съгласно правилата на платформата в случай на връщане продавачът трябва да получи стоката в същото състояние, в което е изпратена. По време на проверката купувачът трябва да спазва следните правила: не е позволено да отваря опакована стока или да отваря/разопакова електронно устройство без съгласието на продавача, нито да извършва каквито и да било действия, които могат да променят физическото или функционалното състояние на стоката. В случай че тези правила бъдат нарушени, няма да е възможно да се потвърди, че стоката е останала непроменена, и купувачът може да загуби правото си на възстановяване на сумата.

Важно: В случай на връщане на артикул трябва да се свържеш с отдела за обслужване на клиенти, за да те инструктират за стъпките, които трябва да следваш. Що се отнася до връщането чрез BOX NOW, не е възможно да се закупят ваучери за връщане чрез нашата платформа, така че трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти за допълнителна информация.

Приемливата причина за връщане на дадена стока е единствено първата, посочена от купувача, или към продавача, или към Vendora. Всички допълнителни причини, посочени по-късно, няма да бъдат взети предвид при решаването на случая.

Следва да се отбележи, че връщането на стоки поради миризма е неприемливо, тъй като оценката на миризмата не може да бъде извършена от отдела по спорове с помощта на обективно измерими критерии.

Сделка чрез изпращане

Ако получиш артикул чрез услугата „Купи чрез Vendora“, можеш да поискаш възстановяване на сумата, ако той се различава значително от обявата (снимки или описание).

Пример:
Ако получите пратка с мобилен телефон чрез услугата “Купи чрез Vendora”, и в обявата е посочено, че е нов, тогава се прилага следното:

  • Можеш да поискаш връщане, ако има признаци на повреда, например ако има драскотина на екрана.
  • Можеш да поискаш връщане, ако се докаже, че мобилният телефон е фалшив. В такива случаи Vendora може да поиска от теб да съобщиш за инцидента на властите.
  • Не можеш да поискаш възстановяване, ако си променил(а) решението си или ако не ти харесва на външен вид.

Продавачът, ако иска, може да приеме всяко връщане на артикул, който не отговаря на условията на нашата политика, това е единствено по негова преценка. За да избегнете недоразумения, препоръчваме на продавачите да прочетат инструкциите за доставка на пратки , за да имат доказателството, от което се нуждаят, в случай че сделката бъде поставена под въпрос.

Сделка чрез Лична Среща

Ако сделката е направена чрез Лична среща, купувачът има 30 минути, за да инспектира артикула, за да го одобри или отхвърли.

Ако купувачът одобри артикула, продавачът предоставя артикула. Преди купувачът да одобри покупката, той трябва да се увери, че артикулът е както е описан в обявата. След като бъде одобрен, няма възможност за връщане.

Ако купувачът открие проблем с артикула, той може да кликне върху “Отказ”, за да получи възстановяване на сумата.

Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.

Related Articles