Ако си продавач и си получил плащане за обява, която е определена за доставка с “Лична Среща”, но си се договорил с купувача да осъществиш сделката чрез изпращане на пратка, моля, следвай стъпките по-долу.
- Анулирай активната сделка чрез “Лична Среща”, така че купувачът да получи възстановяване на сумата.
- Изпрати заявка за плащане до купувача, за да промени метода на сделката. В долната част на чата щракни върху бутона ” Заявка за плащане”. В началото ще бъдеш попитан(а) за данните за плащане (цената на артикула, договорена с купувача), докато в следващата стъпка можеш да избереш “Изпращане” като метод на доставка.
- Избери метод на доставка и избери компанията и разходите за доставка. Прочети повече тук.
- Прегледай обобщението, за да се увериш, че въведената от теб информация е вярна, и попълни заявката за плащане.
- След подаване на заявката купувачът, който има 3 дни да извърши плащането, ще бъде автоматично уведомен
- След плащането от страна на купувача трябва да изпратиш пакета на адреса на купувача.
- Купувачът ще получи пратката и ще трябва да одобри продукта, за да получиш плащане.
Прочети тук подробните стъпки за продажба с изпращане.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.