Нашите политики и правила на платформата имат за цел да създадат безопасна общност със справедливи правила както за продавачите, така и за купувачите.
Едно от предимствата на услугата “Купи чрез Vendora” е възможността за връщане на пратки и възстановяване на плащането в случай на проблем с артикула.
Важно: В случай на връщане на артикул, трябва да се свържеш с отдела за обслужване на клиенти за насоки относно стъпките, които трябва да следваш. Що се отнася до връщането на BOX NOW, закупуването на ваучери за връщане чрез нашата платформа не е налично, така че трябва да се свържеш с отдела за обслужване на клиенти за допълнителна информация.
Сделка чрез изпращане
Ако получиш артикул чрез услугата „Купи чрез Vendora“, можеш да поискаш възстановяване на сумата, ако той се различава значително от обявата (снимки или описание).
Пример:
Ако получите пратка с мобилен телефон чрез услугата “Купи чрез Vendora”, и в обявата е посочено, че е нов, тогава се прилага следното:
- Можеш да поискаш връщане, ако има признаци на повреда, например ако има драскотина на екрана.
- Можеш да поискаш връщане, ако се докаже, че мобилният телефон е фалшив. В такива случаи Vendora може да поиска от теб да съобщиш за инцидента на властите.
- Не можеш да поискаш възстановяване, ако си променил(а) решението си или ако не ти харесва на външен вид.
Продавачът, ако иска, може да приеме всяко връщане на артикул, който не отговаря на условията на нашата политика, това е единствено по негова преценка. За да избегнете недоразумения, препоръчваме на продавачите да прочетат инструкциите за доставка на пратки , за да имат доказателството, от което се нуждаят, в случай че сделката бъде поставена под въпрос.
Сделка чрез Лична Среща
Ако сделката е направена чрез Лична среща, купувачът има 30 минути, за да инспектира артикула, за да го одобри или отхвърли.
Ако купувачът одобри артикула, продавачът предоставя артикула. Преди купувачът да одобри покупката, той трябва да се увери, че артикулът е както е описан в обявата. След като бъде одобрен, няма възможност за връщане.
Ако купувачът открие проблем с артикула, той може да кликне върху “Отказ”, за да получи възстановяване на сумата.
Все още имаш въпроси или се нуждаеш от помощ от отдела на Vendora? Изпрати ни съобщение.