1. Home
  2. 7. Плащания, преводи и възстановявания
  3. Vendora Портфейл: Депозиране & Теглене на пари

Vendora Портфейл: Депозиране & Теглене на пари

Депозирай пари

Предпочиташ банков превод за покупките си във Vendora? Депозирай пари във Vendora Портфейла си, който можеш да използваш като метод за плащане при покупки в платформата. В случай на изтегляне на сумата ще бъде начислена такса за обслужване.

Инструкции за депозиране:

  • Избери “Транзакции” от менюто.
  • Кликни върху “Vendora Портфейл” и след това върху “Депозит”.
  • Въведи сумата, която желаеш да депозираш, и натисни “Данни за превода”, за да получиш IBAN и референтния код, които ще са ти необходими за банковия превод.
  • Данните за превода се изпращат по имейл, а също така можеш да ги видиш в историята на депозитите си. Те ще са ти необходими, за да направиш депозит във Vendora Портфейла си чрез твоята банка.
  • Ще бъдеш уведомен, когато прехвърлянето на средства към твоя Vendora Портфейл приключи (обикновено 2-3 работни дни).

Теглене на пари

Ако продадеш артикул чрез Vendora, сумата ще бъде прехвърлена във Vendora Портфейла ти. Можеш да изтеглиш пари и да прехвърлиш каквато и да е сума от Vendora Портфейла си към банковата си сметка, като следваш стъпките по-долу.

Само в случай на теглене се прилага малка такса за обслужване. Прочети подробно как се изчислява цената на услугата.

Като алтернатива можеш да използваш баланса си, за да закупиш нещо чрез Vendora или да популяризираш някоя от обявите си. Прочети повече тук.

Инструкции за теглене:

  • Избери ” Транзакции” от менюто.
  • Кликни върху “Vendora Портфейл” и след това натисни “Теглене”.
  • Ще бъдеш помолен да попълниш следните данни:
    1. Сумата, която искаш да прехвърлиш от Vendora Портфейла към банковата си сметка (минимална сума за теглене: 5 €). Цената на услугата и сумата, която ще получиш, са показани по-долу.
    2. Банковата сметка, в която желаеш да получиш парите. Ако не си добавил(а) банкова сметка в профила си, ще бъдеш помолен(а) да добавиш сметка, като попълниш някои данни (IBAN – данни за собственика). В противен случай избери една от сметките, които вече си добавил(а).
  • След това избери бутона “Изтегляне”.
  • Изтеглянето на сумата от твоя Vendora Портфейл е в ход. Изтеглянето обикновено отнема 2-3 работни дни. Ще бъдеш информиран(а) за състоянието му.

Важна информация

  • Потвърждаване на самоличността.
    • Ако теглиш пари за първи път, ще бъдеш помолен(а) да потвърдиш самоличността си като част от процеса “Know our customer” (KYC – Опознай своя клиент). Ще бъдеш помолен(а) да представиш снимки на документи (паспорт или лична карта). Ще те уведомим, когато проверката на документите приключи. След проверката ще можеш да пристъпиш към теглене, като следваш стъпките по-горе.
  • Партидно теглене.
    • За да избегнеш допълнителни такси от банката си, можеш да активираш функцията за партидно теглене. Като активираш тази функция, ние “раздробяваме” общата сума, която искаш да прехвърлиш от Vendora Портфейл към банковата си сметка. Общата сума ще се появи в сметката ти като отделни кредити. По този начин избягваш допълнителни такси от банката си и не губиш нито едно евро!

Related Articles